+ Odpoveď do témy
Zobraz výsledky 1 po 3 z 3

Téma: Elektrická alebo akustická?

Členom od
    Sep 2017
    Level
    1
    Sila Reputácie
    0

Elektrická alebo akustická?

Čaute, do gitár som úplný začiatočník, preto budem rád za akékoľvek odpovede. Chcel som sa opýtať, aká gitara je vhodnejšia na naučenie sa hrať? Totižto, čítal som mnoho názorov a niektorí odporúčajú elektriku, iní akustiku. V budúcnosti by som rád hral na elektrickej. Vopred ďakujem za odpovede

Členom od
    Sep 2007
    Level
    69
    Sila Reputácie
    15

1 z 1 užívateľov považuje tento príspevok za hodnotný

Re: Elektrická alebo akustická?

Cau Echidan, z mojej skusenosti je lahsie ucit sa hrat na spanielke...ma nylonove struny a tie tak nerezu do prstov ako kovove. Spanielka je lacna (od cca 36e tie najlacnejsie), nepotrebuje vela priestoru ani elektricke napajanie, ani kombo. Ani trsatko

Ale je to individualne...aj na elektrickej sa da naucit hrat. Zalezi aky mas hudobny vkus.

PS: Neuc sa na 12strunovej to je vysoky level podla mna...ja som to ani neskusal pre istotu
    Iné Kafe 4ever...
    Ferjak
    Know yourself.
    Ten kto miluje hudbu, nemôže byť nikdy úplne nešťastný.
    - Anonym

Členom od
    Feb 2011
    Level
    45
    Sila Reputácie
    7

Re: Elektrická alebo akustická?

No ako zacat ? Asi by si sa mal zamysliet, co chces vlastne s tou gitarou robit. Aka muzika je Tvojmu srdcu blizka. Tudbu musis mat rad, aby si dokazal niecomu sa priucit. Ak chce spievat pri ohniku so zamerom balit baby, tak je akusticka gitara velmi prakticka.
    Ale zase elektricka gitara ma velke plus v tom, ze mozes hrat na sluchadla a netryznit okolie svojimi prvotnymi produkciami. A hrat treba kolko sa da. Treba spevnit prsty a nieco aj nacvicit, aby to bolo pocuvatelne aj pre okolie (pripadne baby pri ohnicku). Elektricka gitara je navyse zvukovo velmi bohata. Takze sa skus hadam zamysliet v tomto duchu. Hadam Ti to pomoze.

+ Odpoveď do témy

Informácie o téme

Users Browsing this Thread