+ Odpoveď do témy
Zobraz výsledky 1 po 9 z 9

Téma: Kombo

Členom od
    Feb 2008
    Level
    33
    Sila Reputácie
    0

Kombo

cavte......sorry za tento prispevok ale som student a na intraku sa nudim a hrozne by som chcel hrat na basu ale nemam tam kombo.....doma mam 90W a sa mi ho nechce vlacit....potrebujem slabsie.....10-30W ale neviem zohnat za cenu do 2000 SKK. neviete mi niekto pomoct po pripade predat???dik moc

Členom od
    Jul 2007
    Level
    74
    Sila Reputácie
    27

Re: Kombo

http://www.muziker.sk/Default.aspx?c...201;vyr;100235

http://mshop.sk/index.php?target=cat...ategory_id=750

s kvalitou ti poradia urcite ostatni toto je len tak pre inspiraciu co som hned z fleku nasiel... skus pozerat este ine e-shopy
    ...ked raz vyrastiem tak si kupim nejaku peknu lubovku a ked nahodou vyrastiem este viac a nebudem vediet co od dobroty tak si kupim dobro

"Nikdo není opravdu dobře oblečen, nenosí-li úsměv." P.B. Shelley
    Lekvár je produkt šialenej myšlienky neurobiť zo všetkých sliviek slivovicu....
    Stará cigánska múdrosť: Učme sa hudbe, lebo lepšie je mať na brade jeden mozoľ od huslí, ako na rukách desať od roboty

Členom od
    Aug 2008
    Level
    36
    Sila Reputácie
    16

http://www.muziker.sk/Default.aspx?c...s=typ_t;050201

Ibanez IBZ10B - 2 259sk
    kombo, basgitarové: 10W, 4-pásm.eq., 1 x repro 6,5'

Behringer BT108 - 2 079sk
    kombo, basgitarové: ULTRABASS, Ultrakompaktný 2 kanálový 15-W basové kombo s technológiuo VTC (elektrónkový zvuk)

Členom od
    Dec 2007
    Level
    100
    Sila Reputácie
    89

Exclamation Re: Kombo

Nebudem tu riesit znacky, ale odporucal by som podla moznosti trocha vacsie repro (aspon 10"), lebo 6,5" je prilis malicke. Zosik s 10 W vykonom moze byt.

Členom od
    Feb 2008
    Level
    33
    Sila Reputácie
    0

co hovorite na KUSTOM KBA 10X ????

http://www.kustom.com/product_detail...ctID=150&Tab=1

Členom od
    Dec 2007
    Level
    100
    Sila Reputácie
    89