+ Odpoveď do témy
Stránka 1 z 4 1 2 3 ... PoslednáPosledná
Zobraz výsledky 1 po 10 z 39

Téma: Neviem hrať sola.

Členom od
    Dec 2011
    Level
    19
    Sila Reputácie
    0

Neviem hrať sola.

Čaute volám sa Dávid mám 15 rokov a gitaru vlastním asi 1 rok.Mám Tenson California Stratocoaster.Som začiatočník na gitare a učím sa sám.Môj problém je že neviem hrať sóla.To je jedno aké proste to nedokážem jedine sólo čo viem zahrať je v pesničke Smells Like Teen Spirit ale dosť to nechápem pretože intrá,bendy všetko zvládam v pohode dokedy nepríde rýchle sólo.To proste neznášam.Nedokážem sa naučiť sólo od Smoke on the Water ale pritom všetko viem od Smoke začiatok až po sólo.To isté Fear of the Dark,Thunderstruck a proste všetky klasické rockove hity.Možno nemám talent na sóla ale dosť ma to štve tak sa pýtam či nepoznáte nejakú fintu alebo nejaký trik aby mi to išlo ľahšie.Alebo ešte Stairway to Heaven.Viem to od začiatku po sólo ak príde sólo koniec skončil som idem sa učiť dalšiu pesničku..takže by som poprosil nejaké tipy alebo ešte ako to bolo s vami keď ste s učili sóla.

Členom od
    Jan 2010
    Level
    62
    Sila Reputácie
    20

Re: Neviem hrať sola.

Treba cvicit a cvicit veci na ktore mas ale ktore ti aj daju zabrat. Necakaj ze hned budes hrat jak Satriani. Skus nazaciatok nieco lahke, pomalsie. Napr Pink Floyd - Final Cut solo. Kratke, pomale ale paradne. Nauc sa ho a trenuj ho kym do nedas k dokonalosti a nezahrajes ho s jednoduchostou. Potom skus nieco tazsie, dlhsie a podobne. Aj cvicenia ti pomozu, tu na fore trekker uploadoval super cvicenia tak si popozeraj a cvic. Ak ti iba chyba rychlost tak treba cvicit pomaly a postupne zvysovat rychlos po malych kuskoch. Ak ide o bendy atd tak to musis cvicit stale dokola a pomozu ti aj tie cvicenia.

Členom od
    Dec 2011
    Level
    19
    Sila Reputácie
    0

tak diky za radu..

Členom od
    Nov 2010
    Level
    27
    Sila Reputácie
    0