+ Odpoveď do témy
Zobraz výsledky 1 po 4 z 4

Téma: Pomoc

Členom od
    Dec 2012
    Level
    1
    Sila Reputácie
    0

Cool Pomoc

Zdravím, neviem či bude niekto ochotný mi odpísať ale keď áno budem rád som úplný amatér, ale chcem začať hrávať na base, preto vás prosím o rady, viem že to tu už bolo 100x omielané ale potrebujem poradit v tomto :

Plánujem si zakúpiť basu : Yamaha RBX 170 BL
    a kombo : http://www.shop.muzikus.sk/sk/dimave...30w-14600.html

a potrebujem poradiť aj neaký dobrý prepojovací kábel, a zhodnotiť či sa chystám nakúpiť dobré produkty za všetky odpovede vám budem maximálne vďačný

Členom od
    Jul 2007
    Level
    74
    Sila Reputácie
    28

Re: Pomoc

Vidim ze sa nikto nechyta tak skusim odpovedat takto.
    Pises ze si si preluskal nejake tie temy a urcite si si vsimol ze sa v kazdej opakuje, ak chces nieco kupit tak to treba vyskusat. Ako vravi jedno stare zname porekladlo tisic ludi, tisic chuti. Vacsinou sa tu zaciatocnikom radi to iste, nakolko su tie veci overene. Bohuzial vela z nas sa uz poucila ze kupa podla obrazku a samozrejme ze toho najlacnejsie konci takmer vzdy trpkym sklamanim, ktore sa dostavi velmi skoro... toto mi huci, toto mi sumi, piska, rozladzuje sa, robi to ci nerobi ono. Tym nechcem povedat ze mas investovat tisice ale aby si si uvedomil ze ked je to lacne, niekde usetrit museli a to sa prajavy na vyslednom zvuku, kvalite materialov, zivotnosti a celkovom pocite z hrania.